Forum Nieoficjalne forum Studentˇw Wydzia│u Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum w Bydgoszczy Strona G│ˇwna Nieoficjalne forum Studentˇw Wydzia│u Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum w Bydgoszczy
Panu z MPO ju┐ dziŕkujemy:)


\Ranaway\ The Corrs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nieoficjalne forum Studentˇw Wydzia│u Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum w Bydgoszczy Strona G│ˇwna -> Ca│y Rok
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Žro 10:06, 09 Kwi 2014    Temat postu: \Ranaway\ The Corrs Back to top

poza tym kobiety mniej atrakcyjne czuj─ů si─Ö dowarto┼Ťciowane, je┼Ťli kto┼Ť zauwa┼╝y mankamenty u aktorek, kt├│rych akurat te nieatrakcyjne nie maj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
na mojej p┼éytce du┼╝o lepiej trzymaj─ů ci─Ö akryle.┼╗el odchodzi mi od paznokci po kilku dniach do ok 1,5 tyg.Akryl trzyma si─Ö doskonale.W ko┼äcu chodz─ůc do r├│┼╝nych osob kt├│re robi┼éy mi tipsy zdecydowalam si─Ö sama na ich robienie i jestem z tego najbardziej zadowolona.Sama potrafie wyczu─ç jak bardzo mog─Ö spi┼éowa─ç p┼éytk─Ö,i wiem jaka dok┼éadnie d┼éugo┼Ť─ç i jaki spos├│b nalozenia b─Ödzie mi odpowiada┼é.(jestem strasznie wymagaj─ůc─ů klientk─ů) Ten ojciec mojego kolegi uniknal takiej operacji wlasnie dzieki tej mongolce ktora wydluzyla mu ta noge oraz dzieki zastrzykom Hyalganu ktore przywrocily prawidlowy sklad plynu stawowego i do dzisiaj normalnie chodzi a nawet jezdzi na rowerze a ma juz tez prawie 70 lat.
U mnie wszystko jakby lepiej, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
naprawde jest dobra,dziwie sie jakie z was gospodynie...?!
4-6 godzin ─çwiczysz to warto┼Ť─ç 2860kcal mo┼╝e by─ç w okolicy Twojego dziennego zapotrzebowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.revisestudy.com/polish/default.asp x

bo u mnie np powodowa┼éo to md┼éo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] Dodam, ┼╝e mam 2 dzieci, a wkurzy┼éa mnie oponka w dolnej cz─Ö┼Ťci brzucha, pod dopasowanymi sukienkami wygl─ůda┼éo jakby mnie wzd─Ö┼éo na maxa .
I nagle czuje jak robi mi sie mokro w spodniach. Wcze┼Ťniej zapytaj─ů Ci─Ö zapewne, czy nie jeste┼Ť na co┼Ť uczulona. Dr Broma jest dobrym chirurgiem plastycznym,jest to opinia powszechnie znana.Wiele kobiet id─ů na operacj─Ö powiekszenia biustu naoglada sie zdjec i chce wygladac dokladnie tak jak sobie wymarza.Jednak duzy wplyw na efekt koncowy ma punkt wyjsciowy,czyli to jaki mamy biust,jak─ů budowe klatki piersiowej,jak─ů skor─Ö,kszta┼ét piersi.U kazdej kobiety ta sama wkladka moze dawac rozne efekty. Jak sie teskni, pracuje ponad sily (czy to fizyczne czy psychiczne) to sie tego nie dostrzega. Bobos, przykro mi ale nie mam jakiego┼Ť cudownego ┼Ťrodka na zwalczenie naszych uci─ů┼╝liwo┼Ťci.Nie jestem zwolenniczk─ů tabletek, bo wiem ,┼╝e to kt├│tkotrwa┼éa i dora┼║na pomoc, bo albo nas uzale┼╝ni─ů albo przestan─ů dzia┼éa─ç i trzeba b─Ödzie zwi─Öksza─ç dawk─Ö.Ale tez bierze mnie cholera jak Kto┼Ť pisze o zi├│┼ékach czy spacerkach..bo chyba zupe┼énie nie rozumie problemu, ba problemu!! [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mog─Ö znale┼║c twojego topiku o dzieciach, ale wspomina┼éa┼Ť, ┼╝e problemy c├│rki nie s─ů zdiagnozowane. Jak wygl─ůda stan aktualny? ja te┼╝ poszukuj─Ö szefowej z salonu Venus na ul. zero profesjonalizmu, tylko sztucze usmiechy i glupie miny, Najgorzej b─Ödzie jutro moja c├│reczka przygotowuje jakie┼Ť ┼éakocie z okazji Dnia Matki, trzeba si─Ö b─Ödzie jako┼Ť wykr─Öci─ç Mam bardzo zdoln─ů dentystke. Bardzo si─Ö z Metrem zaprzyjaznilam od kiedy zjada swoich kumpli na kolacj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ka┼╝dy woli co innego.wi─Öc jak sie zdecydowa─ç??
Przy zimnej pogodzie np ja przeprowadza┼éa we wrze┼Ťniu ale w trakcie trwania by┼éo bardzo zimno i deszczowo .
[link widoczny dla zalogowanych]
wybudzenie po pierwszym zawolaniu pani anestezjolog odrazu mowilam i juz nie przestalam hahaha na sali juz bylo super a w domciu juz 29 stycznia .
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy, że wczesniej ważyła się na innej wadze, która mogła wskazac inny wynik niz ta, na której ważyła się później.
[link widoczny dla zalogowanych]
Marinno ,zapro┼Ť ich na kawk─Ö to nie b─Öd─ů wali─ç i b─Ödzie spok├│j
Og├│lnie chodzi o to, ┼╝e zabiegi skracaj─ů i przebudowuj─ů w┼é├│kna kolagenowe, dzi─Öki czemu sk├│ra jest j─Ödrniejsza i bardziej elastyczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec my┼Ťl─Ö ze mo┼╝esz spr├│bwac.
w┼éa┼Ťnie zale┼╝a┼éo mi na nike butach..
[link widoczny dla zalogowanych]
osoby, która mówiła, że podoba jej się Hakiel?
[link widoczny dla zalogowanych]

to jeszcze raz ja,przejrzyj sobie allegro,tam jest mn├│stwo,wydaje mi si─Ö ,┼╝e jak masz go┼ée plecy to lepiej jak jest co┼Ť blisko szyi,albo same d┼éugie kolczyki,no i w og├│le jaki masz gust i styl,no pa mi┼éej zabawy [link widoczny dla zalogowanych] 0792 [link widoczny dla zalogowanych] Fanka dzi─Öki bardzo, ja troch─Ö poczyta┼éam w necie, troch─Ö mnie przestraszy┼é suworin z tym piciem oleju rycynowego- w zyciu nie prze┼ékn─Ö !!!
Jestem zadowolona ale zastanawiam sie czy go nie wyj─ů─ç I zrobi─ç sobie normalnie, u kosmetyczki. Ja mam inny problem... Troche wiary w siebie i na pewno uda Ci si─Ö tak jak nam ja wytrzyma┼éam pi─ůty dzie┼ä cho─ç by┼éo ci─Ö┼╝ko... Na miesi─ůc przynajmniej mam spok├│j... Zdecydowanie z Patrickiem Swayze [link widoczny dla zalogowanych]
Tak bywa, takie jest ┼╝ycie i tacy s─ů ludzie. W sumie nie musia┼éam tego je┼Ť─ç ale tak apetycznie wygl─ůda┼éo. hehe ja s─ůdz─Ö , ┼╝e te kobiety te┼╝ ca┼éy dzie┼ä nie ganiaj─ů z t─ů torebk─ů , wi─Öc mo┼╝e szkody nie s─ů takie du┼╝e niech sobie ka┼╝dy nosi , co lubi Mnie ta wypowied┼║ prze┼Ťladuje, a Wy poczytajcie, pomy┼Ťlcie. pozdrawiam Tez jakoby jestem zwiazana z tematem ... Na razie , jeden dzie┼ä , ale troche si─Ö martwi─Ö ...
W listopadzie dostałam receptę od endokrynologa na meridię ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy┼é─ůczam si─Ö do powy┼╝szej wypowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

zaloguj sie na ich stronie, wowczas masz chyba 30 smsow na miesiac i mozesz je wysylac rowniez za granice, takze do Irlandii zaczynajac od +353....
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas zabiegu nic nie czujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pewnie w niektorych mozna a w innych nie, zadzwon i sie zapytaj, poszukaj w internecie roznych klinik ze swojego miasta, poczytaj na forach opinie dziewczyn, podowiaduj sie troche, poczytaj, poszperaj, pogadaj ze znajomymi...
[link widoczny dla zalogowanych]
mam wielka prosbe - czy ktoras z was moze mi polecic jakas fryzure na studniowke?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak wygladaj─ů ┼Ťlady po sepsie???

Witam serdecznie [link widoczny dla zalogowanych] A tak w ogole to stesknilam sie za Twoimi refleksyjno-filozoficznymi postami i mam nadzieje, ze niedlugo nam jeden zafundujesz
Nie ma takiej opcji. By┼éam tam niedawno i jestem bardzo zadowolona. no wlasnie zauwazylam, ze cala seria, ktora kiedys byla fioletowa teraz ma opakowania w jasniejszych barwach ja na razie zamowilam sobie na probe jedwab farouk zwykly i buteleczke CHI-do pracy z prostownica ceramiczna zobaczymy jak sie sprawdzi! latynoski jest napewno za ajkies 4-5 dni powinna przyj┼Ť─ç @. [link widoczny dla zalogowanych]
A te kt├│re pisz─ů ┼╝e nie robi im to r├│┼╝nicy , ┼╝e to normalne i inne bzdury niech mi zasponsoruj─ů kolejny por├│d ja si─Ö w─ů┼é┼Ťnie relaksuj─Ö , pomalowa┼éam paznokcie i nie mam ochoty an sen , pewnie jaki┼Ť film obejrz─Ö , m─ů┼╝ ma nock─Ö w pracy . Na przekroju patrz─ůc jest on jakby zbyt zaokr─ůglony a powinien by─ç bardziej p┼éaski. Co mam robic mieszkamy zagranica, nawet niewiem co teraz, pieniadze mam i oto sie nie martwie, damy rade, ale co dzieciom powiedzieciec? pozdrawiam was wszystkie. bo w┼éasnie cz─Östo taki efekt si─Ö robi jak opuszek wyciska w g├│r─Ö tipsa,bo przy obgryzionych paznokciach opuszek wystaje za p┼éytk─Ö paznikcia nie mam apetytu, ale nie zauwazy┼éam zebym chud┼éa lub ty┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii
[link widoczny dla zalogowanych]
Ohh my God!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i po co sie zdejmuje zelowe paznokcie (wyczytalam tu na forum)
cukrowy = cztery łyżki cukru kryształu + pół filiżanki miodu;

ale teraz pytanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja efekty zobaczę za kilka dni, bo na razie mam założony opatrunek gipsowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] Czekaja mnie jeszcze 4 zabiegi przy czym ostatni gratis.
Kto┼Ť mi pomo┼╝e? masz racje, tylko od nas zalezy czy zmienimy swe cialo czy nie!!! Do jutra dziewczyny Sama w przysz┼éo┼Ťci chce nazwa─ç tak moja c├│reczke.. ┼Ťwietny pomys┼é, aczkolwiek chyba nas jest za ma┼éo.. [link widoczny dla zalogowanych]
teraz uwazam co jem .. Kolczyk w wardze zagoi┼é mi si─Ö bardzo szybko i nie mia┼éam z nim ┼╝adnych problem├│w, a ten nie chce si─Ö zagoi─ç! czas poka┼╝e.. jestem z nich bardzo zadowolona ale .;/!!! p.s. Niebieska piosenka odstaw na dzien lub dwa L i zobacz czy wszystko powr├│ci do normy, je┼╝eli tak to b─Ödzie znaczy┼éo , ┼╝e przez L, je┼╝eli nie to co┼Ť innedo. Po tym p┼éynie niemi┼éosiernie zaczo┼é ┼Ťmierdzic ten dywan, wi─Öc ja opra┼éam go zwyk┼éym proszkiem do prania,niestety nic nie pomog┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja tez tak mialam kiedys i mi przeszlo dzieki temu.!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nieoficjalne forum Studentˇw Wydzia│u Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum w Bydgoszczy Strona G│ˇwna -> Ca│y Rok Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

Cobalt 2.0 phpBB theme/template by Jakob Persson.
Copyright © 2002-2004 Jakob Persson


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group